Dagarna rullar på

Jag klarade min första tenta och nu är det bara 1vecka och 6dagar kvar till nästa. Tentaångesten infinner sig som vanligt. Jag och Sigge sitter på bussen hem nu, får njuta av en dag till med Hans innan han åker och jobbar igen. På söndag ska Fendi tävla, 120/125 avd B i trolleholm. Spännande med 125cm debut! 

Annars händer det inte mycket, ridit båda djuren på banan idag. Banan var ganska blöt igår efter allt regn men fick till två bra pass ändå. Poletten "föll ner" på fendi och han blev plötsligt väldigt härlig att rida igen. Misstänker att min sadel inte ligger hundra på honom, ovanligt va? Aldrig kan man få ha Sanna sadel i 5år utan att behöva bry sig. Har bytt padd och bättre blev det. Tyvärr får det duga för tillfället eftersom min ekonomi inte är bra. Vi får se vad jag hittar på! 

Dags att kliva av bussen. 

Sigge tycker inte det... 



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Önskar att jag kunde ge er ny sadel :) :) om Lotto vinsten går in då så...... Jag vet verkligen hur det är med sadlar - 5 ridbara hästar som har helt olika ryggar..... smärtsam kostsamt :( Vi kommer snart ner till era trakter, jag & Telli, ja och så Fellow förståss :) Kram på er!

2013-10-23 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0