Vi vann!

I helgen skulle fendi ha tävlat 120/125 men såklart trampade han av sig en sko och lucky fick hoppa i stället. Det gick mycket bra och vi fick till en kanonrunda i 120 och vann! Ett ner i 125 lucky snubblade i landningen efter hinder nr 3 och det kändes som han blev lite störd över det. Inte mycket att säga annars. Tyvärr har jag glömt min kamera i mammas jacka och kan inte bjuda på någon film än så länge. Skulle till kiropraktorn idag med fendi men fick precis ett sms om att hon fick ställa in. Bara att boka en ny tid, skulle varit där kl 14 men istället får jag väl plugga. Jag vet att tentan kommer gå åt skogen på måndag. Men ja, bara för att man misslyckas en gång betyder inte det att det händer igen. Ska gå dit och försöka skriva den i alla fall. 

Så underbar han är, en vinnarhäst!

Fendi tränade i onsdags och flög över en lite bana på tre hinder, ettan 135, tvåan 130 och sista hindret en oxer på 140. Han både är och kommer bli en stjärna! Synd att ingen kunde filma. 

Dags att ta tag i dagen här. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

140 !!! Heja er! :)

2013-11-01 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0