Lazy day

Jag och Sigge ska snart gå bort till skolan och möta upp en tjej som ska sälja två böcker till mig. Så himla många böcker till denna kursen. Jag är otroligt trött idag, borde vara pigg efter en sovmorgon men så är inte fallet. Vill åka till flyinge idag och se hoppning men det går inte. Kanske kan ses på nätet?! 

Det måste jag kolla upp. Imorgon är det plugg som gäller och stallet på förmiddagen. På kvällen är vi ett gäng som ska käka på vapiano. Tyvärr jobbar Hans och kan inte följa med. På lördag är det dags för tävling, det är nu det gäller för mig och Fendi. Det är då vi får se om vi har någon chans att kvala till Falsterbo nästa år eller inte. 

Ny kiropraktortid är bokad till den 27/11. Efter det bokar jag in en sadelutprovning(lagom julklapp till fendi haha). 




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Heja för ny (butet....) sadel till Fendi!
Telli´s nya är riktigt bra, trivs redan i den :)
Lycka till på tävlingen till helgen, vi håller tummar & tår.

2013-11-13 @ 20:38:12
Postat av: Louise - Mot #ettfriskt2014

Jag hejar på er, klart ni kommer lyckas att kvala in till Falsterbo. Nu har du en häst att fokusera på och lägga all din energi, kommer bli kalas bra!

2013-11-14 @ 16:51:25
URL: http://silverprinsen.blogg.se
Postat av: Camilla

Klart ni kommer kvala till Falsterbo, precis som jag och Zorro :D Längtar till imorgon, då ska vi kramas!!!

Svar: Tänk så grymt det vore!!
Linn Skjetne

2013-11-15 @ 07:42:25
URL: http://camillagustavsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0