Tidig morgon i stallet.

Då är allt klart i stallet, hästarna är ridna och det är mockat. Precis ätit två mackor till frukost och funderar på att äta något mer, aptiten är riktigt stor idag. Snart bär det av till röstånga för en jobbdag där, förhoppningsvis slutar jag senast 16 så jag hinner hem i god tid innan jag ska möta Gunilla och Hailey på kloster kl 18.
 
Fendi för lite mer än 2år sedan. Jag kommer ihåg känslan, jag och mamma bara, HAN HOPPAR JU SVINBRA!! Det hör till saken att vi försökte löshoppa Fendi hemma hos gunilla innan jag ens hade en tanke på att köpa honom, han gick inte ens att få fram i galopp och han kråkhoppade över haha. Det kan man inte tro. 

Kommentarer
Postat av: Malin

GulleFendi! :D har både du o jag fått tillbaka blogglusten nu förresten?! ;) skitbra ju!

Svar: Ja, det smittar av sig ;)
Linn Skjetne

2013-05-30 @ 09:49:10
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0