Snart dags för jobb

Har ridit båda i skogen som planerat och mockat, nu ska jag bara duscha innan det blir en heldag och helkväll i röstånga. Skönt man slipper laga mat idag också då haha. 
 
Både Fendi och Lucky var superfina, det känns som att både dem och jag kanske är i bra form. Men i hästvärlden kan det vända lika snabbt. Jag är redan taggad inför nästa tävling, hade gärna tävlat nu till helgen men får vänta 3veckor. Både Fendi och Lucky ska gå i Munka, Fendi får går avd A 105-110cm tror jag det var och Lucky ska gå 130cm som det ser ut nu. Om det var två helger efter det ska de gå på hemmatävlingen, Fendi 120cmx2 och 125cm för Lucky. Alltid bra att gå upp och ner i klasser har jag fått lära mig. Vissa saker sitter inpräntat i skallen sedan Ted Nätterqvist tiden. 
 
Dags att hoppa in i duschen, vill knappast komma för sent. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0