Jag borde få pris...

Jajemen, jag borde faktiskt få ett pris i bästa bloggningen ever. Levererat ett blogginlägg varje dag nu, inte illa för att se ut som en gorilla. 
 
Jobbade lite längre idag och slutade inte förän kl 17. Snabb inom affären och handla världens viktigaste grej, SALTGURKA. Tog in hästarna när jag kom hem och nu äter de lite hö innan vi ska rida, ska rida båda på banan idag, dressyrtrim it is. Sist jag red Lucky på banan hemma var han så otroligt fin, lever på hoppet att han ska vara lika fin idag. Ja just det, för er som missat, Lucky är inte till salu längre. Annonsen rycktes bort innan Skyrup. Woho, heja mig och dålig ekonomi haha. 
 
Imorgon är det Pay and Jump med Hailey, 70/80cm ska hon hoppa, spännande. 
 
Vi hörs kära bloggen. 
Ps. inte en enda som kommenterat Fendis rundor. Jag tyckte personligen att han var så jävla duktig som nollade 120cm men det tyckte visst inte ni. 
 
This is my lovely boyfriend från när vi var i Budapest. Japp vi satt på en trappa i 5dagar och kollade på kartan vart vi skulle gå. Vi sov även där. Bra va? Billigt.se
 
Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0