Tävling trolleholm dag 2

Herregud så trött jag är efter att ha varit på tävling halva dagen. Hoppade varsin 120cm på Lucky och Bliss, vilket gick bra! Båda två hoppade super och hade jag inte klantat mig(ovanligt att jag gör det...) hade jag varit felfri med bägge, men nej eftersom att jag ska hitta på något hela tiden så rev Lucky 3an, helt och hållet mitt fel. Tog alldeles för hårt i honom så han kom tillbaka för mycket och rev. Aja, annars är jag väldigt nöjd med rundan, känslan fanns där!! Bliss hoppade både grund och omhopp felfritt och blev placerad, mycket bra tanten! 
 
Filmer från dagen kommer.
 
Nu måste jag kila ut och trimma Fendi på banan. Sen är det bara till att ladda om inför en sjuk vecka med 6dagars jobb. Påsken på Röstånga blir inte nådig. På söndag kommer Hailey hit och stannar en månad. 
 
Beställt denna av Anna, fina fina Fendido.
 
Hej så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh vilken fin bild!! Den vill jag också ha!!!! Hailey är taggad för "boot campen"! :)

Svar: Låter bra Gunilla!!
Linn Skjetne

2013-03-25 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0