Lucky & Sixten tävling

Igår var vi i Eslöv och tävlade två klasser, Lucky och jag. Red 110cm och 120cm eftersom att jag inte tyckte det kändes bra på tävlingen senast. Den här gången kändes allt mycket bättre och Lucky hoppade in en 3e plats i 110cm, hade säkert blivit en placering i 120cm också om jag inte hade åkt häst i kurvan till vattnet. Lucky hoppar inte om man åker, så är det bara. Det var knappast dagens lärdom men definitivt en påminnelse om att jag fortfarande måste lära mig att rida ordentligt genom hela tävlingen och inte på enstaka hinder. Ja, hur som helst är jag nöjd! 
 
Sigge var också med och hoppade 110cm och knep den sista placeringen med en väldigt trevlig runda. Två av tre placeringar med killarna är väl ok? 
 
Här kan ni se videorna
 
 
Haj på di!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0