En hästfri helg

Fick 1,5 dag hästfritt denna helgen, ganska skönt och lyxigt att få umgås med härliga vänner och en underbar pojkvän. I lördags firade vi Camilla som fyllt 25 och det tyckte jag nog att vi gjorde ganska bra. På söndagen åt jag och Hans först brunch på Café grannen och efter vår lunch på Jensens Böfhus åkte vi till hans föräldrar en sväng och pratade en stund. Sen var det bara till att packa ihop alla sina saker och vi satte oss på tåget hem. Väl hemma åkte vi en stund till mina föräldrar och snacka lite där med. Tackar mamma massor eftersom att hon passat mina kameler hela söndagen! 
 
Nu till helgen blir de tävling med Lucky i Eslöv, woop woop jag är taggad och jag tror att det kommer gå bra denna gången. Magkänslan är bra än så länge. 
 
I eftermiddag kommer jag försöka mig på att rida ut på båda hästarna, det är inte Lucky jag oroar mig över om jag  säger så. 
 
KG träning med Bliss o Siggis imorgon! 
 
Ett par bilder från min instagram 
 
Hajdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0