underbara lediga dagar

Herrejesus så skönt det har varit att vara ledig! Var nästan ledig i 4dagar, jobbade bara 2timmar på torsdagen och hann med att lasta in hö och halm i stallet(som jag egentligen skulle gjort på fredagen), dvs mer tid till min pojkvän som kom på kvällskvisten på torsdag. Hela fredagen chillade vi mest och på kvällen cyklade vi till ljungbyhed, grillade med boysen på flyget och drack några cider/öl. Det blev en trevlig kväll och på natten cyklade vi hem till mig. Hans sov länge på lördagen och jag passade på att rida ut två skritturer i skogen, mockade och gjorde allt klart innan 11. När klockan slog 13 körde vi till Stehag och tog tåget till Malmö. GIck en tur på stan, Hans shoppade lite snygga kläder på favoritaffären Spirit Store och vi käkade en sen lunch på Jensens Böfhus. Vid 18 mötte vi upp brorsan och hans brud och vi såg en Si-fi rulle på bio, har glömt vad den heter. Ingen jag känner att jag behöver minnas heller då den var sådär. 
 
Idag sov vi(i alla fall jag) till 10 och kl 12 intog vi Spirit Store igen i hopp om att jag skulle hitta något till midsommar. Provade massor med kläder men inget passade min apliknande kropp. Bad for me. Slutade med att jag köpte nya jobbyxor, kul va? Efter en heldag på stan tog jag tåget hem och nu har jag röjt och fixat lite här hemma. Imorgon ska jag rida båda djuren på banan är det tänkt, innan jag börjar halv 10. Snabba ryck! Kickar igång en veckas jobb med en heldag, not cool. Ser fram emot helgen, tävling i munka med båda. På onsdag är det Leif träning med Fendi också. 
 
Bästa Mamma och Lucky. Love u! 
 
Dags att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0