Jag svär!

Fy för så irriterad jag är, bytte mobiloperatör i helgen och har haft ett tillfälligt nr hos den nya operatören, blev så lycklig för första gången i mitt liv som jag bott i ljungbyhed kunde jag prata mobil inomhus, ta emot sms och uppdatera på nätet utan problem, nästan full 3G täckning överallt. Sen i natt när jag fick mitt gamla nummer förflyttat till den nya operatören så försvann all täckning och allt blev lika dåligt som det var. WHAT THE FUCK?! Så ledsen jag blir, nu lever jag återigen ett liv som isolerad, som vanligt får jag alla sms och missade samtal mellan huset och stallet där telefonen hittar en liten jävla täckningsplupp. Har mailat den nya operatören och frågat vad det är frågan om, jag hoppas verkligen att de kan fixa till det här. Vill ju gärna kunna använda min mobil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0