FENDI PLACERAD!!!

Fendi var en guldgosse idag och blev 4.a i första klassen, felfri och vi fick till en bra omhoppning med snäva svängar. Det var första gången jag försökte få en okej tid(måste tillägga att han gjorde sin andra tävling i avd a), red inte snabbt med bestämde mig för att svänga lite då jag vet att han har lätt för det. Sagt och gjort och vi kom i mål utan fel. Ettan var ca 2sekunder snabbare men det spelar ingen roll, i dagsläget skulle jag inte kunnat rida fortare. 
 
Enda jag kan säga som är lite halvbra med rundan var att fendi drog mot utgången när det stog en häst där, det positiva var att han tog skänkeln, stog inte på bakbenen och spände sig inte efter "incidenten". Faktiskt ett STORT framsteg. I andra klassen drog han inte mot utgången. Sedär ja! 
 
Och vet ni vad?!?! Världens bästa hovslagare kom ut till mig en lördags eftermiddag och skodde!!!! Hur bäst är inte han? Många tack! Nu laddar vi inför imorgon, jag och Lucky. 3dagars vila och ingen hoppning bådar inte gott men vi ska kämpa och göra det bästa utav det hela. Håll tummarna för tusan, vi behöver det. 
 
Här får ni placeringsrundan från idag. Glömde skriva om andra klassen, fick ett ner, kändes lite trött i värmen men hoppade riktigt fint på alla andra hinder. 
 
Haj haj

Kommentarer
Postat av: camilla

Går inte att se rundan :(
Strot Grattis igen iaf!!

2013-06-15 @ 22:04:37
URL: http://camillagustavsson.com
Postat av: Gunilla

Fin runda! Grattis till första placeringen.....av många kommande :)

2013-06-19 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0