Underbart

Det var så otroligt härligt att rida nu på kvällen, väldigt avslappnande och båda älsklingarna gick som på räls idag. Att hästar kan göra en så glad?!

Ligger i sängen nu och ska sova, riktigt trött överallt. Imorgon är det torsdag, dagen kommer säkerligen gå lika fort som idag och snart är det helg med Falsterbo och tävling! Längtar massor. En annan jag också längtar efter är min Hans, just nu är det två veckor tills vi ses(kan det stämma?!?) och det har nog redan gått en vecka sedan sist, inte okej. Jobbar om varandra och det är inte lönt att han kommer hit när jag jobbar för hinner bara med hästarna när jag kommer hem.

Dags att sova, tjarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0