Tävling Hästhagen Fendi

Idag bar det av tll Hästhagen i Billinge tidigt för att hoppa 120/120 med Fendi. Redan kl 9 var det 25grader och allt stod still. Red inte fram jätte mycket till första klassen men precis lagom, Fendi var otroligt fin att rida idag och vi satte 0.an. Helt underbart! 
 
Både han och jag var helt genomblöta av svett när vi kom ut och jag bad mamma att gå och stryka oss till klass nr 2. Det var alldeles för varmt! När vi körde hem var det 28(!!!) grader ute och klockan var precis 10. Kändes som att jag tog helt rätt beslut. Nu står Lucky och Fendi inne och svalkar sig i stallet, de får istället vara ute i eftermiddag/kväll. 
 
Annars har vi varit på återbesök med Lucky och han var nästan helt bra så han ska sättas igång nästa vecka med skritt en vecka sen trav-galopp osv. Får börja hoppa om en månad ungefär. 
 
Nästa helg ser det ut som att jag far iväg på en kul grej och kommer hem på måndag igen. Helgen efter det kör vi till Älmhult med Fendi och rider 110/120 avd a. Det blir kul, har höga förväntningar på Älmhult! 
 
Mamma filmade och här kommer rundan från idag.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jädrans vilket snyggt ekipage med den outfiten!! Guldgossen ser jätte-fin ut :):)

2013-07-28 @ 18:27:20
Postat av: Sofia

Snyggt! :)

2013-07-29 @ 15:52:18
Postat av: Malin

Weee, vad bra det gick! Duktiga, fina, bästa ni! Snygga i grönt var ni också ;)

2013-07-31 @ 09:56:50
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0