Nervöst inför morgondagen

Jag spänner mig en aning inför imorgon, 130cm HBG med Laggy. Jag vet att jag inte borde och vet att vi kan men känns inte alls som att jag är i bra ridform just nu. Vet inte varför. Antar att det går upp och ner som det alltid gör. Känns i alla fall bättre att rida 130cm än 140cm. Skulle jag ha ridit 140cm imorgon hade det inte blivit mycket sömn. Håll en tumme för oss, vi kommer att göra vårt bästa. 
 
Lucky gick bara en promenad idag och Fendi fick en "lekrunda" när vi leker är det full galopp, hoppa över buskar, ingen form och massor med skratt. En lycklig runda med andra ord, det behöver man det med. 
 
Dags att krypa tills sängs så man kan första vara lita utvilad till imorgon. Ska även kolla på ett stall imorgon kväll. 
 
Båda mina hästar är fantastiska, älskar dem så!
 
 
 
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0