Lucky är under igångsättning

Idag skrittade jag Lucky för första gången sedan behandlingarna. Jag hoppades och trodde han skulle vara pigg men nej, han skrittade på i sin snigelfart den lilla turen som vi tog haha, alltså hallå vad är det för fel på den hästen? Aja, kom igång efter ett tag men krävdes en liten påminnelse för att han skulle göra vad han skulle.

Jag red Fendi på banan efter ett härligt regn som kom in under eftermiddagen, han var suuuperfin och härlig! På torsdag blir det skyrup igen, tänkte göra som sist och bara hoppa lågt och försöka honom avspänd. Kommer nog bli bra!

Dags att krypa till sängs igen, imorgon kommer i alla fall Hans hit, mysigt. Får väl se hur länge han stannar, det kan man nämligen aldrig veta.

Jag har sökt flera jobb(hästjobb) utomlands och i Sverige, antingen är jag väldigt ointressant eller så svarar folk inte på sin mail nuförtiden. Aja det rätta jobbet dyker väl upp snart, om det är någon vänlig själ här som har ett hästjobb på hyllan kan ni väl tipsa mig?

 


Tjing pling
 

Kommentarer
Postat av: emma fors

Va skönt att du fick komma igång så snabbt!! :)

2013-07-30 @ 23:06:38
URL: http://forzi.blogg.se
Postat av: Titti

Vad skönt att du fick sätta igång honom så snabbt=)
Åhh jag vill också till Skyrup med Garcia. Det är bara att åka dit eller man behöver boka?
Kram

2013-08-02 @ 03:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0