Förlåt

Förlåt för en sen uppdate, lucky är behandlad i båda fram för kotledsinflammation, jag vet inte riktigt vad det kommer av men jag har mina funderingar. Ett han har varit lös och hittat på hyss några gånger, två han har gått på munkas bana som var ganska våt, det är hårt ute, han brallar mycket i hagen eller så är det helt enkelt min ridning. Aja något är det i alla fall. Han ser ganska nöjd ut där han står och njuter av sin ledighet. Fendi går in i en vecka semester nu också, skönt för oss alla. Måste ta igen lite förlorad sömn, men tyvärr inleder sig helgen med två långa pass i Ljungbyhed. Som om att ett heltidsjobb inte vore nog.

Fick reda på intagningen till högskolan idag och de gick inte som jag hoppades. Bitchslap in the face på mig, kom in på 6e valet och den vill jag inte ens läsa. Riktigt jobbigt. Hoppades så mycket på mina två översta val.

Har ingen aning om vad som händer nu. Fett mycket panik.

Dags att sova, får försöka skölja bort den äckliga magkänslan.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli bra ändå ska du se <3

2013-07-12 @ 22:49:21
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Det kommer att ordna sig på något sätt :) Jag hade anställt dig om jag kunnat :) :) Kram på dig / Gunilla

2013-07-13 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0