En seg dag blev till en underbar

Idag har jag varit olidligt trött, helgens 19 arbetstimmar hade satt sina spår efter veckans 40timmar med 1,5timmes pendling varje dag. Gick smidit fram till lunch men efter maten höll jag på att kollapsa haha, stackars mig. Tog in hästarna när jag kom hem och gav mat, till min förvåning stod det rosor på bordet från Hans som åkte till sig vid lunch. Blev så otroligt glad, började gråta i min ensamhet. Gjorde min kväll, tänk att så lite kan göra så mycket. Gick en tur med mamma och Nelson, och efter turen borstade jag hästarna som har semster. Fendi får vila veckan ut och Lucky är ju skadad som jag skrev tidigare. 
 
Ny dag imorgon, blir nog inga blommor på jobb men ska nog överleva ändå. Dags att duscha och krypa till sängs. 
 
Mina två allra finaste vänner på bilderna, Malin och Camilla. Tänk att vi fann varandra, detta är vänskap som håller livet ut <3
 
Godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade vän, är ju det jag säger, jobba inte ihjäl dig!! Ses på lördag <3

2013-07-16 @ 22:55:39
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0