Jag vill inte ha mailkompisar

Åh jag är så trött på folk som bara mailar på min sadel utan att vilja köpa den. Jag är speciellt trött på folk som mailar och frågar om mitt schabrak på bilden är till salu eller om jag vill sälja stigbyglarna. EH NÄ!! Då hade jag väl lagt ut dem på annons? Köp egna stigbyglar och schabrak, mina kommer ni inte åt.
 
På tal om stigbyglar har mina ena bygel börjat gnissla... Kanske skulle sälja dem ändå? Nä men det är riktigt störigt, är jag så fet att alla mina stigbyglar går sönder? 
 
Jag älskar den här låten, 
 
John Mayer har alltid varit en favorit. 
 
Idag har jag varit ganska flitig, jag tog dag i min garderob, städade ur den och gjorde plats för Hans kläder, städat köket och vardagsrummet, ridit Lucky barbacka på banan, ridit Sixten hos Lisa, gjort Fajitas, haft en pratstund med mamma och diskat. Plus att jag sovit länge och är ritkigt utvilad, de är grejer det.'
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på John Mayer och längta lite mer efter min fantastiska pojkvän. 
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

John Mayer är bara den bästa.

2013-01-09 @ 22:32:41
URL: http://ussing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0