I'm back, stronger than before.

Jahapp nu är jag tillbaka här på bloggen igen, kan ju faktiskt inte låta bloggen dö ut. 
 
Jag har satt igång mina djur igen och det känns bra, motivationen är tillbaka och till min förvåning är båda hästarna helt grymt fina att rida nu. Vad hände under vilan? Bara att njuta antar jag. 
 
Imorgon ska jag åka till Gunilla och rida igen, härligt att vädret tillåter det nu! Riktigt längesedan jag satt på Gunillas hästar. Måste sätte igång både Hailey och Hero så vi kan tävla under 2013.
 
Jag har hunnit med en del under mitt uppehåll här på bloggen, kom hem från österlen för ett par dagar sedan etfter att ha firat nyår där tillsammans med min älskling och 13 andra. Mycket trevligt och tiden gick alldeles för fort... 
 
Nästa vecka kommer Becci hit och vi ska rida ut tillsammans, hur underbart som helst. Min underbara Malin kommer hem från Dubai imorgon och det ser jag självfallet fram emot. Två veckor utan någon som helst kontakt är inte kul. 
 
Jag har i alla fall kommit på vad jag vill med mitt liv och det kommer ni få ta del av så småning om. 
 
Hej svejs nu ska jag läsa och sedan sova. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

HONEEEEYYY IM HOOOOME! <3

2013-01-05 @ 11:08:18
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0