Tråkig dag

Det har varit en ganska tråkig dag idag, dels de med samhälle B och när jag skulle ta in Fendi var han halt. Suck... Väldigt lite svullen på utsidan av kotan och inga sår. Lite varm i hela benet. Ja, alltid ska det vara något med dessa kameler. Han har väl vrickat sig i hagen eller något, för vi var ute imorse på promenad och då var han ren. 
 
Red Lucky så mycket som det gick idag, det regnade igår och inatt frös allt = is överallt. Blev ingen tur till ridhuset för varken Lucky eller Sigge. Imorgon hoppar vi istället med S, Lucky ska förhoppningsvis träna på torsdag. 
 
Idag kom jag och Hans på att vi inte kommer ses på 15(jävla) dagar eftersom han åker till Österlen denna gången och jag inte följa med. Får försöka möta upp honom i Malmö när han åker tillbaka till Helsingfors igen. Jag gillar inte Hans schema, jobba 7 - ledig 4. Blir bra den gången han får Köpenhamns- eller Sthlmsbas. 
 
Vad händer imorgon då? Hade varit gött att komma iväg till ridhuset men tror inte väglaget utanför oss tillåter det. Får försöka motionera så gott det går. 
 
Fått reda på att jag ska få pris under årsmötet som äger rum denna månaden. Bästa hoppekipage på hemmatävlingar och bästa hoppekipage totalt, dvs att jag får precis samma pris som jag fick förra året. 
 
Nu ska jag diska lite sen blir det till att sova. Natti!
 
Stor häst

Kommentarer
Postat av: Malin

Lust att fredagsmysa eller lördagsmysa denna helg? <3

2013-02-19 @ 23:47:58
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0