Söndag

Helgen har gått fort, i fredags kl 9 åkte jag och mamma till väla för att hon skulle använda sitt presentkort på Makeupstore som hon fått av mig, mamma blev jättefint sminkad och uppiffad inför kvällens festligheter. Det var nämligen dags för Hans examen. 12st Trafikflygare tog examen och det stod många stolta bakom dessa 12(11killar och 1tjej).
 
Cermonin var från 1345-1545. Senare på kvällen vid 19 var det dags för middag och efter det fest. Allt var bra, riktigt bra! Igår gjorde jag och Hans minst möjligt eftersom att vi led av en lättare bakfylla. Så det kan bli. Nu har vi äntligen återhämtat oss och Hans sitter och pluggar inför en uppflygning som har har imorgon. Stackars, ingen rast ingen ro. 
 
I eftermiddag ska jag rida, träning blev såklart inställd igen nu när det kommit snö och vår väg är superhal... Jävla skit. Ikväll ska jag möta Lisa i ridhuset och jag ska hoppa Sigge.
 
Bjuder på lite bilder från examen. Ni får stå ut med kvalitén. 
 
 
 
 
Så trevligt att träffa Johanna igen!
 
Mer än så blev det inte. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0