Ny energi

Sovit ganska bra i natt och kroppen känns mer pigg än igår. Varit ute och ridit en 45min på Lucky i skogen, det snöade under vår ritt idag, tror inte jag behöver säga mer än att han var en myrslok. Hästen som hatar snö i ögonen, kan förstå honom men det är också jäkligt jobbigt att rida en häst som går med huvudet i marken.
 
Fendi vilar sig fortfarande i form, vågar inte rida honom på det här underlaget. Om han ändå hade varit försiktig... Ridhuskort är numera införskaffat och jag ska börja sätta igång Fendi där. Jag drömmer om våren, hade varit härligt att trimma på banan. 
 
Ska åka och handla lite nödvändigt idag men också hämta hit lite saker som jag ska ha på bloppisen. Blir några nya(begagnade men nya på bloppisen) schabrak och träns. 
 
KG träning ikväll och jag ska säkert kunna slå ihjäl dagens timmar också. Imorgon blir det jobb, 10-20 ca = ingen ridning. 
 
 
Hej svejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0