Livet är som en berg och dalbana just nu. Blev ingen ny häst ändå, tänker inte gå in på varför men så blev det. Delade känslor om det. Ikväll var jag och tränade Lucky för Leif Nilsson, träningen var bra och jag är nöjd, Lucky var delvis vild(så vild som den snälla hästen kan vara haha) men som vanligt hoppade han bra. Lämnar ingen oberörd. Det kommer bli en tuff tid framöver. Imorgon får jag besök av Malin, längtat massor efter denna härliga pingla, en riktig härlig kväll kommer det bli. Ska trimma Lucky i ridhuset imorgon igen, dressyr it is. Vi båda känner oss sjukt taggade inför 110/120 på söndag. Bäst att börja lågt sen kan vi förhoppnings avancera. Nu ska jag sova, ligger nyduschad i en nybäddad säng, mmmmmmm love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0