Äntligen lite flyt!

Nu så, äntligen lite flyt i mitt liv!! Igår till min förvåning fick jag reda på att min framtid kommer vara i Malmö de närmsta åren. Fastighetsförmedling it is!! Jag blev så otroligt glad eftersom att jag dagen innan hade en stor ångest över livet, kom precis lägligt med ett glatt besked. Och inte nog med det fanns boxarna kvar utanför Vellinge till mina prinsar, vilket flyt jag har.

Kan inte annat än njuta av situationen just nu!

I lördags for jag till Frankfurt för att hälsa på min bästa vän fram gymnasiet, hon har varit hos Mathias Rath och jobbat och nu var det dags att åka hem. Jag flög ner och sedan turades vi om att köra hennes häst hem. 15 timmars bilkörning satte sina spår och vi var allt annat än pigga när vi anlände utanför beccis stall. Men det var så värt det, äntligen är Becci hemma och jag fick möjligheten att få leva på en otrolig gård en dag. Alltså herregud vilket ställe!!

Fick såklart klappa, pussa, lukta och beskåda världens dyraste häst. 150miljoner...

Totilas och några andra godbitar på bilderna.



Kommentarer
Postat av: Malin

WEEEE! SÅ glad för din skull gumman!! :D Och mums på de tyska hästarna... Speciellt Totilas och fuxhingsten... mmmmmm!

2013-08-07 @ 23:40:13
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Sandra

150 mijl!? Galet!! Men stort grattis till utbildningen Linn! Själv blev det Kristianstad för mig:)

2013-08-08 @ 09:39:25
URL: http://stilling.spotlife.se
Postat av: Gunilla

Du blev väl inte sugen på dressyrhästar nu..... :)
Stort grattis till intagningen - du kommer bli en strålande fastighets mäklare :)

2013-08-08 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0