Fredagsmys själv

Precis kommit hem från jobb och jag har placerat datorn i köket där jag har en av fem i mottagning när det gäller internet. Yey! Hade skrivit ett lista på vad jag skulle handla efter jobb idag, hade ingen lust att handla men tog mig i kragen och gjorde det ändå. 400kr fattigare är väl toppen? Skönt att det är gjort nu i alla fall. Hästarna kom precis in och jag ska ut och rida i busvädret. Även om vädret suger är jag taggad på att rida, Fendi har äntligen fått nya skor och Lucky bara längtar efter att få röra på sig. Igår blev de vaccinerade så det blev bara en promenad, idag ska de i alla fall ridas. Lite lättare men det är ju ridning! Har jobbat mycket i två veckor så ser fram emot att vara delvis ledig i helgen. Fortfarande lite osäkert om jag ska jobba imorgon eller ej men det visar sig senast kl 13. Jag trivs på mitt jobb, fina människor och ett varierande jobb.
 
Nu när jag slängt in alla varor i kyl och frys är det dags att byta om till ridkläder och knata ut i stallet.
 
Egentligen skulle Hans komma imorgon men såklart kommer han först på söndag, riktigt tråkigt. Hade sett fram emot att träffa honom redan imorgon. Aja. Ska lägga mig tidigt ikväll och sova ut ordentligt.
 
Ha det bra så länge!
 
Se på min underbara häst i helgens 130cm. Bäst är vad han är! Mannen i mitt liv :)
 
Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild, den hade jag köpt om jag var du ;)

2012-09-23 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0