Tävling trolleholm

Idag var det äntligen dags för tävling igen, med Fendi!! Känns som om det var en evighet sedan jag tävlade honom senast. Det var ju nästan det. Aja till tävlingens resultat. Fendi har varit strålande hela dagen idag och inte gjort ett endaste litet trams. (om man bortser från hans märkliga beteende när han såg lilla hindret första gången haha) Skulle bara hoppa en 1m och det gjort han helt perfekt. Alla byten satt, lugnt och fint, fina språng och han var framför allt avspänd och lydig. Så himla skönt att slippa rida en fiolsträng till häst. Han kommer bli så bra, jag känner det på mig!! Han var lika fin idag som i Össjö när han nollade 110cm utomhus förutom att han inte touchade en enda bom idag.
 
Här har ni rundan från idag. Hoppas ni kommenterar något snällt nu för jag hoppas att ni också ser skillnad på honom.
 
 
Kramis

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaaa! Jättefin runda!!! Gillar hur han speedar upp och katthoppar över första :D duktig bebishäst!

2012-10-27 @ 22:20:08
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: mumm

Som sagt, lätt som en plätt!!!

2012-10-28 @ 07:40:50
Postat av: Gunilla

Fina gossen! Jätte-fin runda!! Som sagt, smidig som en katt :)

2012-10-30 @ 11:44:34
Postat av: Camilla Gustavsson

Gud vilken super fin runda vännen! Det bettet verkar ju super på honom! Så fin han har blivit nu :) Kul att se!

2012-10-30 @ 21:46:38
URL: http://camillagustavsson.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0