Onsdag är det idag

Redan onsdag? Två härliga lediga dagar har bara sprungit förbi och det vankas jobb imorgon och på fredag med. Jag gillar att jobba, jag blir nöjd med mig själv på något konstigt vis. Kom i vilket fall som helst precis hem från jobb och jag har bara hunnit ta in hästarna och gett dem lite mat. Ridbrallsen är på och jag ska ut och trimma bägge. Fendi får gå i skogen idag(måste skynda mig innan det blir mörkt) och Lucky ska få ett pass på banan, vet inte om jag ska rida med eller utan sadel. Tror det blir utan.
 
Bjuder på en till video från träningen igår. Han är allt fin min pojke!
 
Nu ska jag springa ut i stallet och mysa där resten av kvällen.
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Oj så tjusigt han hoppar Linn :) Kvick som in i!

2012-10-24 @ 22:33:10
URL: http://camillagustavsson.com/blogg
Postat av: Gunilla

Guldgossen - han hoppar som en katt :)

2012-10-26 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0