Ingen update

Dåligt med uppdatering här ja. Inte haft lust att blogga, Hans har varit här och då vill jag såklart spendera tiden med honom och inte med datorn. Nu har Hans åkt eller ja, han åkte igår och nu är jag själv igen. Imorgon ska jag börja på ett nytt jobb och förhoppningsvis går det bra, är faktiskt lite nervös. Först blir det att rida båda mina hästar och sedan åka till Gunilla en sväng. På söndag ska jag rida både Lisas hästar och Ymkje i ridhuset, tror faktiskt att jag tar med Lucky också, han kan nog tycka om att gå där. Trimmet utan sadel fortsätter tills vidare. Yayj...
 
Ja annars då? Inget speciellt som händer, lite jobb då och då och hästeriet fortsätter. Fendi ska hoppa i Perstorp nästa lördag- 1m. Hoppas han känns lika fin som senaste tävlingen.
 
Just det, igår körde jag alldeles själv till ridhuset med Fendi. Han var superduktig, guldgossen.
 
Köp min sadel  så jag kan köpa en ny och slipper rida barbacka.......
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jisses vilka fina bilder! Tycker om den när han hoppar vattnet, haha. Hela hans uppsyn liksom, och stilen! Fina hästar!

Svar: Tack! :)
Linn Skjetne

2012-11-04 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0