När man längtar efter sin kärlek

När man längtar efter sin kärlek så får man nöja sig med att pussa på de fyrbenta älsklingarna, inte så illa det. Hans åkte hem till päronen i torsdag(tror jag, känns som jag varit utan honom i över en vecka nu) och kommer första tillbaka på torsdag kväll efter att jag jobbat klart och ridit. Ska jobba både onsdag och torsdag ca 10-16, bra tider. Jag hinner mocka innan jobb och ska rida efter, tyvärr hinner jag omöjligt gymma de dagar jag jobbar. Imorgon blir det hoppträning för KG med Fendido, alltid lika kul att träna även om jag gärna hade hoppat över det denna gången.

Red ut på Lucky idag och han kändes riktigt fin, inte alls så sne som han känts ibland! Jag hoppas hoppas hoppas att vi är tillbaka snart, längtar riktigt mycket efter att få tävla honom, bästa hästen!

Sitter och väntar på mamma nu, hon ska agera fotograf på ridbanan när jag rider Fendi så förbered er på en ny bildbomb. Vi får väl se om lillprinsen är duktig idag haha, han har varit lite väl hyperaktiv sista tiden.



Nu ska jag cykla till stallet sen blir det en löptur :)


Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Haha JA, jag hatar dem! Finns inget mer ansträngande än att knäppa de jäkla kardborrebanden haha!

2012-05-07 @ 22:37:11
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0