Lite tyst av mig

Förlåt för att jag inte bloggat någonting men både igår och idag jobbade jag och efter att jag varit i stallet på kvällen orkade jag helt enkelt inte blogga. Orkar inte blogga så mycket ny heller men jag vill bara skriva något så ni vet att jag lever!

Jag lever sjukt mycket faktiskt, precis varit ute och sprungit 7km, kändes lätt som en plätt trots att jag inte tränat på hela veckan. Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet en sväng! Har saknat att lyfta skrot.

Imorgon är jag ledig från jobb och ska leva en helt vanlig dag i mitt liv, chilla med hästarna sen svettas ordentligt, det är då jag mår som bäst! Nästa helg ska jag och Hans åka till mellbystrand och bo där i ett par dagar, alltid så mysigt att vara där, speciellt med Hans. Lite romantik tackar man inte nej till, blir väl lite restaurangätande och strandmys.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon vid åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0