KG träning idag

Fy fan vad bra det gick att träna idag!! Riktigt glad tjej här!!!

Började med att rida Sixten och de gick kanon, andra gången jag red honom och det stämde bra. Känns som om vi passar bra ihop och jag gillar honom. Får erkänna att jag är lite smått förälskad. Hoppade en bana på 115cm ungefär och det gick väldigt bra. Både Fendi och Sixten skulle ridas på samma sätt idag och det var kanon, blev inte så stor omställning till andra träningen på Fendi.

Efter att ha ridit Sixten skrittade Lisa av honom(lyx eller vad haha) och jag lastade ut Fendi och sadlade honom. Fendi bjöd på rodeoshow vid uppsittning, mindre uppskattat men när han kom in på banan vart han lugn. Under själva träningen var fendi helt uuuunderbar, åååh min fina älskling! Fendi är så jäkla bäst!! Förlåt för alla utropstecken men jag är helt lyrisk. KG sa såhär om Fendi idag "det här är det bästa jag sett honom hoppa, rid såhär!".

Håller på att lägga in videorna på både Sixten och Fendi, håll utkik!

Bevis på att min lilla kanin kan använda bakbenen också!!(!!!!)


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0