Dagen har gått i ett

Nästan precis kommit hem från jobb, blev nästan 8 timmars jobb idag så det var ju kanon. Jobbet gick snabbt idag och det är ju alltid bra. Var flitig och mockade samt sprang innan jobb och på vägen hem tog jag in hästarna. Nu regnar det ute och jag ska ta mig till stallet och utföra någon form av ridning :p blir alltid så opepp när det regnar... Funderar på att rida barbacka på båda idag.

Ska lägga in videor från träningen också, de kommer ikväll om jag inte stupar efter stallet. Fendi hoppade kanon igår efter att han varit ett riktigt mongo under framridningen. Kg har gett mig läxa att rida honom med graman två gånger i veckan tills nästa träning, bara för att Fendi inte ska kunna bråka så mycket som han gjorde igår. Så jäkla svårt att komma åt honom när han bara kör upp huvudet och springer iväg, blir helt galen.

Aja nu får jag pallra mig iväg till älsklingarna i stallet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0