Vad glad jag blir!

Vill tacka er som kommenterat sista dagarna, ni är för underbara!! Synd att alla inte har en blogg bara, skulle varit kul att få reda lite på vilka alla är. Kan ni inte kommentera namn(förnamn räcker om ni inte vill outa er för mycket), vart ni kommer ifrån, om ni har häst/hästar (vad det är för ålder på den/dem isåfall, stam, dressyr/hopp/fälttävlan osv), hur ni hittade min blogg och massa annat. Skriv så mycket ni vill! Även om ni har en blogg och inte kommenterat innan vore det kul om ni skrev något. Ni som jag redan vet vilka är får ändå skriva, finns andra som vill veta vilka ni är! Lägger in allt i ett inlägg sedan med länkar om ni vill :)



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Tror du har rätt bra koll på mig men ville bara säga att du är grym, grym, grym Liiiina!

2012-03-15 @ 17:43:28
URL: http://hbergendorff.blogspot.com
Postat av: erika

antar att du har full koll på mej också, men HEJ LINN! :D

2012-03-15 @ 18:57:02
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Ebba

Ebba heter jag och har egen häst. Har ett varmblod på 9 år som jag bara skuttar runt i skogen med och tränar lite lätt dressyr på ;) men jag har följt dig sen långt tillbaka på bilddagboken och jag älskar verkligen din ridning och hur du tar hand om dina hästar :) Är väldigt dålig på att kommentera, men älskar att läsa dina inlägg, keep up the good work!

2012-03-15 @ 19:35:35
URL: http://stalljalsta.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Lina heter jag bor i Västerås. Har två hopphästar 7 & 14 år som jag tävlar upp till MSV hoppning på. Tror att det var nån som länkat till din blogg och sen dess har jag följ den! Kul och inspirerande att läsa om andra "hästliv" :)

2012-03-15 @ 21:11:23
URL: http://linaw.blogg.se/
Postat av: Reka

hej hej du vet ju vem jag är, har nog aldrig kommenterat din blogg men jag brukar läsa och heja på dig!

2012-03-15 @ 21:46:42
URL: http://springreka.blogspot.com
Postat av: Malin

MALIN HÄR HEJ! Jag har en häst som heter Geizer och han ser ut som Lucky fast inte lika atletisk och höjdhoppande. Lite lägre i mankhöjd också. Och lite äldre. Men annars så! ;) Och jag är fififififiiinlandssvensk från Österbotten och har stalkat dig sedan 2007! Brukar sova i din säng ibland tillochmed! LOVE YOU! PUSS!



P.S. Hbg-Lisa hälsar ;)

2012-03-15 @ 23:48:22
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: linnea

Linnea heter ja och kommer strax söder från jönköping. Har en ganska så ny häst för året. f.05 e. quality — lanciano. Kommer faktiskt från ljungbyhed :) tävlad upp till 100 cm :) har även en 4åring med min syster, egen uppfödning e. Cathageno-magini :)

2012-03-16 @ 07:32:15
Postat av: Lotta

Hittade dig genom vänner som skrivit om dig och visat fina bilder på dig och hästarna.

Har ju en dressyrhäst som är 13 år efter Gribladi - Sultan. Hon har tävlat lite hoppning med mig också men är en stjärna på dressyrbanan.

Sen har jag Sm som är en 6årig hopphäst efter Sir Schölling - Testarossa. Fin kille men som behöver mycket tid för att hinna ikapp sin stora kropp :)

2012-03-16 @ 08:51:53
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: IDA LÖVEHED

HEEEEJ! Du vet vem jag är! Jag snokar mest när jag kollar i din blogg.. Vill ju hålla koll på mina konkurrenter BLINKBLINK

haha!

Har ju två hästar MAGIANO Feliciano-magritte.

Och sen har jag en till LODESTAR Landlord-Gastone



Tjollahopp!

2012-03-16 @ 10:10:57
URL: http://idaalovehed.blogg.se/
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kürten

Sara heter jag och bor i Skåne! Har 4 hästar. En 21 åring som är pensionerad vi red i Falsterbo 2009. En 8 åring e. Balou du rouet. En 6 åring e. Etrusco och en 5 åring e. Maloubet de pleville.

Tror du har rätt bra koll på de Linn vi ses ju på tävlingsbanorna ;) men kanske nån annan som tycker det är kul att läsa om mig och mina prinsar <3

2012-03-16 @ 12:37:03
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du vet redan vem jag är, men för er andra ;) Sandra, 20 år gammal o bor i Skåne. Äger ingen häst just nu men hjälper till i ett hopp/försäljningsstall där jag har möjlighet att träna samt tävla en massa hästar, mestadels unghästar. Skoj! Linn har jag träffat på tävlingar, hon slår mig alltid ;) haha. Vill bara säga att Linn är en ödmjuk person med båda fötterna på jorden.

2012-03-16 @ 21:18:14
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag tror du har rätt bra koll på mig också?

2012-03-16 @ 22:20:12
URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du vet ju redan vem jag är men skriver ändå! :). Amanda Lindahl, snart 18år (lycka) från Mosslunda utanför Kristianstad i Skåne. Bor på egen gård med fyra. Super hästarna i stallet för tillfället är Samantha och Ronja som båda är utav rasen shetlandsponny. Cirka 100 stadiga centimeter över marken. Riktiga kanonkulor! Den första är lika gammal som mig och den andra är så gammal att vi har slutat räkna (hehe). Otroligt scoop och kapacitet i dessa hästar. Har DET som krävs för de riktigt stora klasserna (som alla andra hästar i sverige verkar ha...).



Sen har jag ju två andra hästar men dom är ju bara skit i jämförelse! Campiro som i år börjar bli gammal, hela 12 år. Har tidigare gått 130cm men då jag är så kass på att rida så går han bara 110 nu. Stackars hest. Efter Campari M - Herkules. Svart, liten och söt.



Irmis Dancing Queen, även kallad drottningen, min kärlek i livet. D-ponnyn som jag älskar över allt annat och aldrig kommer göra mig av med, hur knäpp folk än tycker hon kan vara. Hennes hjärta är av rent guld, folk bara missförstå henne. Jag förstår henne. Hon vill ha diamanter och lyx! "Diamonds are a girl's bestfriend".



Jag beundrar Linn mycket! Otroligt duktig ryttare som dock enligt mig behöver lite mer tro på sig själv. DU ÄR GRYM LINN!!

2012-03-16 @ 23:51:12
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda Özek

Följde dig på bdb för tusen år sen. haha. Sen känner jag ju Malin också. Jag bor i Lund vilket du säkert vet, har en shetlandsponnyhingst som jag håller på att köra in ;) Är mest dressyrinriktad men har för tillfället ingen egen storhäst. Rider en unghäst vid namn Racét ibland och 2 andra snygga dressyrpollar i mitt stall.



Kollar in här då och då, dels för att du verkart vara en grymt härlig människa som alltid skrattar men också för att du är en GRYM ryttare. Är så avis på dina pollar och på din ridning ;) Hoppas på att se dig i toppen en dag!

2012-03-17 @ 07:55:21
Postat av: Lina

Lina Nilsson bor i Skåne=).

Har en 5åring e: Vaandrager hbc som jag ska tävla hoppning med men även lite dressyr.

I stallet har vi även en 11åring som nu är dräktig med Cabachon (som är efter Casall la silla.

Jag hittade din blogg i en kommentar hos en annan blogg som jag läser och blev nyfiken och fann din blogg intressant=)

2012-03-17 @ 10:44:23
URL: http://linaochcaroliena.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan Linn! Tror väl att du vet någerlunda vem jag är men tänkte att jag skulle slänga in en kommentar iallafall :)



Namnet är Alexandra Jeppsson, bor utanför Helsingborg där jag har mina två hästar inackorderade en bit ifrån, ett 5-årigt sto e: Leidags - Gersvins - Allegro och en 10-årig valack e: Menai Magic Prophet.

Stoet har jag haft i lite mer än en månad och hon är väldigt grön i allting men oj som jag tror på henne. Tror nog vi kan nå 120/MSV dressyr :D

Valacken är även han en häst som jag haft sen grunden och vi tävlar upp till LA dressyr och 110 hoppning!

2012-03-17 @ 12:40:00
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Evelina Wahlström

Hej! Evelina Wahlström här och jag har länge föjlt bloggen, minns inte riktigt hur jag hittade hit men ngn länk på FB elr liknande :P

Jag har alltid tyckt om Linns ridning och hennes hästar, även ponnyerna! ponnyn "Tess" minns jag väldigt väl då tävlade även jag hoppning lägre klasser såklart men alltid kul att titta på :)

Idag tävlar jag mest Dressyr med min egen utbildade häst Madenta.

även om jag i April kommer rida en försäljningshäst i hoppning! så jag hoppas att vi ses på ngn hopptävling :) riktigt kul att Fendi har börjat tävlas och Grattis till alla framgångarna!

2012-03-18 @ 20:00:22
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Hittade till din blogg via nån länk för ett tag sen och fastnade direkt!

Själv har jag ett halvblod, valack, e, Uskudar des Malais på 8 år. Sent utvecklad så i sommar siktar vi på vår första 120!

Från Enköping, btw.

2012-03-19 @ 18:14:03
Postat av: Jennie

Antar att du vet vem jag är ;) hihi, jag är lätt stammis!!! Dock minus i listan att jag börjar bli så kass på att kommentera, men jag njuter alltid av dina fina hästar =))

2012-03-19 @ 23:04:34
URL: http://jennikristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0