Underbart!

Ååååh vilken underbar dag det är idag, så fint väder, pållarna går nakna i hagen, Hans är i Ljungbyhed och jag ska gå en härlig runda med Nelson nu sedan träna. Mmmm, njuter just nu!

Fendi var så otroligt duktig igår på träning(om man bortser från hans damp vi uppsittningen), hoppade jättefint och märkte stor skillnad på hans lydnad igår, skönt! Blev ganska mycket hoppning igår men han orkade igenom hela träningen så det är ett framsteg även där.

Idag har Fendi fått nya skor vid lunch, longerade honom efter det och sedan släppte jag ut hästarna i hagen igen. Vädret är så härligt att jag inte kunde låta dem stå inne eller ha täckena på.

Slänger in två videor från träningen igår, hoppas att fler än Lisa från HBG kommer kommentera fendi nu. Mina bloggläsare verkar vara mer intresserade av Lucky.





Tjing tjong vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa i Hbg

Betyder det att du inte vill att jag ska kommentera? :(( tänker göra det ÄNDÅ, sådeså! Faaan vad fin Fendidodudisbusisen är, bra jobbat av er båda <3



Nu ska jag iväg och hämta ut mitt gymkort!!! :D :D

2012-03-14 @ 16:09:55
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: erika

jag tycker att han är feeeejn bäbis-pålle! ;D

2012-03-14 @ 19:12:54
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jag brukar bara kolla på Fendi filmerna faktiskt! För det syns mer att den hästen utvecklas. Inget dumt menat åt Lucky, han hoppar alltid bra! ;)

2012-03-14 @ 21:28:15
URL: http://jossanenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, det är nog inte för att Lucky är mer intressant som folk är dåliga på att kommentera Fendi. Själv tycker jag Lucky är helt ointressant om vi ska jämföra med Fendi!! :)

Hitills ser han ju ut att ha väldigt mkt potential! :)

2012-03-14 @ 21:41:40
Postat av: Lisa i Halmstad ;)

Sören vad fin han är Linn! Kommer nog gå kanon för er två tillsammans i framtiden :-)

2012-03-14 @ 21:42:13
Postat av: Jennie

Jag har varit lat på kommentarerna, men han är allt fin lilla bebis hästen :) stor skillnad!

2012-03-14 @ 22:06:37
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Jag vill se honom i helgen :)) Han ser mkt stadigare ut nu o mer ridbar. Kram

2012-03-14 @ 23:50:55
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Fendi - alltid i mitt hjärta!! :) Minns videon med skratt när han bara 5 dagar gammal och skuttade runt i hagen med mamsen och trodde han var dressyr häst - gummiboll var han redan då :) Lille skrutten. Kollar alltid era videos och ler när jag ser er tillsammans. Kram på er och lycka till på nästa tävling

2012-03-15 @ 20:47:46
Postat av: Anonym

Fendi - alltid i mitt hjärta!! :) Minns videon med skratt när han bara 5 dagar gammal och skuttade runt i hagen med mamsen och trodde han var dressyr häst - gummiboll var han redan då :) lille skrutten. Kollar alltid era videos och ler när jag ser er tillsammans. Kram på er och lycka till på nästa tävling

2012-03-15 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0