Träning

Blev ett bra pass idag på gymmet, en timme & 10min styrka på bröst och triceps och sedan blev det 30min på löpbandet och 25min på cykeln. Cyklade till och från gymmet så blev 40min cykling där med. Fyfaan är så trött på att vara "fet", jag vet jag är inte fet men jag känner mig inte tränad heller, vill att allting ska hända nu ju... Aja, jag får lugna mig lite, har bara tränat effektivt 1månad nu efter mitt uppehåll. Jag tycker ändå att jag kommit tillbaka till mina "gamla vikter" relativt snabbt. Yeah yeah yeah, vet inte vad jag ska skriva, sitter och väntar på att Hans ska logga in på Skype, skulle bara kunna somna här och nu. Får bli ett snabbt samtal med Hans sedan rätt in i duschen och efter det ner i sängen.

Imorgon ska jag ta mig helt till HBG och möta upp mamma efter jobb, vi ska käka lite och gå på bio på kvällen. Kommer bli hur mysigt som helst, en riktig tjejkväll.

Laggy, mamma och pappa.


Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0