Pepp?!? Ja!

Idag är det ingen vanlig dag för idag kommer Hans hem från Zürich!! Mer än en månad har gått sedan jag såg honom sist och i eftermiddag kör jag och hämtar honom i äholm. Ojoj vad jag har längtat efter honom.

Annars idag ska jag rida med Kajsa nu på morgonen och innan jag kör och häntar Hans ska jag antingen gymma eller springa för ikväll blir det KGträning och då hinner jag inte gymma då. Träningen för KG blev framflyttad en timme så vi börjar träna sju istället för åtta. Både Lucky och Fendi var fina igår så de borde gå bra med Fendi idag, fast det vet man ju aldrig.

Nää nu ska jag snabba på lite här så jag inte blir sen till stallet :)

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ida Lövehed

Oh man längtar bara så mycket när de har varit borta :) Underbart!

2012-03-13 @ 09:42:49
URL: http://idaalovehed.blogg.se/
Postat av: Malin

UNDERBART!!! :D Så jäkla glad för din (och min, höhö) skull. Äntligen lite kramar och pussar! ;)

2012-03-13 @ 10:40:50
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0