Från flopp till topp

Efter min floppiga hästdag igår vände det idag och blev en kanondag. Fendi var som att rida en välutbildad ridskolehäst utan trams och dylikt och Lucky skötte sig kalas! Red två långa rundor på dem, ca40min var med minimalt med skritt, svettiga blev dem och Lucky blev till och med löddrig. Sååå nöjda pållarna såg ut när de mumsade på sitt hö efter ridpassen. Jag mår också bra när jag vet att de blivit motionerade ordentligt. Imorgon får nog Fendi gå på banan igen och Lucky kommer få en lättare uteritt.

På tisdagkväll ska Fendi hoppa för KG, om hans baksko håller, den är på väg av och som tur är kommer hovslagaren på ondag. Tyvärr är träningen kvällen innan men det löser sig nog, i värsta fall får jag försöka sälja min plats eller rida en annan häst om det finns.

Fastnat för den här låten. Videon är ganska rolig samtidigt som låten är sorglig.


Den här videon är bara så underbar, vem skulle inte falla för den där dansen?! Bra låt med!


Är rätt seg nu, ska chilla sen duscha och sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0