Dålig hästmamma

Faaan sovit i princip hela dagen, varit i stallet och mockat en timme med hjälp av världens sötaste unge i stallet, helt slut, tog bilen hem och nu ligger jag på soffan. Har noll ork att rida och jag har fet ångest över det, fast å andra sidan hade det inte blivit mycket till ridning idag när jag mår som jag mår. Hästarna får nöja sig med att gå ute i hagen hela dagen och käka gräs. Nakna i det fina vädret skadar dem inte. Ska bara dra till stallet ikväll och ta på dem varsin pyjamas inför natten.

Ska försöka vila lite mer nu, världens bästa Hans kom med frukost på sängen idag, vem hade inte velat det?!? Love you!

Får försöka tänka på något kul nu när allt känns hopplöst, HATAR att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0