Dags att sova skulle jag tro

Känns som det enda jag gjort idag har varit att sova men så är det ibland. "Kunde" äntligen rida idag, eller ja jag tvingade mig själv upp på hästryggen och red varsin tur på hästarna i skogen. Kors i taket så gjorde inte Fendi ett endaste brall haha, duktig pålle. Båda kändes okej, fick inte så mycket utav det men lite motion fick dem båda i alla fall. 

Somnade på soffan när jag kom hem efter att jag och Hans ätit frukost. Körde Hans till skolan i blåsten vid lunch och efter det somnade jag igen på soffan. Så jäkla trött av den här förkylningen... Till min lycka hade snällaste Kajsa mockat båda mina boxar och gjort det superfint! Imorgon ska jag försöka mig iväg till Gunilla på kvällen och på dagen ska jag både rida och hålla lektion. Vi får se hur det går, men det går nog.

Ska nog sova nu så jag får så mycket sömn som möjligt.

Imorgon firar jag och Hans 1år & 5månader. Det börjar ta sig ;)


Godnatt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0