Är en ledsen tjej idag

Jaha, vet inte hur jag sak sammanfatta den här dagen. Började med att rida Lucky på banan och jag satte upp två hinder jag kunde trimma på innan tävlingen på lördag. Jahapp allt gick åt skogen och inget kändes bra. Lucky sprang i korsgalopp i högersvänger efter hinder, landade heeela tiden i v. galopp och gick inte fram som han brukar. Han höll ju på lite så i galoppen sist jag hoppade honom(tillsammans med Erika) men då trodde jag det var för att han var så pigg. Men idag hoppade han som kråka också, enbart i höger varv. Asså va faaaan, varför?!?! Jag blir så ledsen och vill bara gräva ner mig... Sist han hoppade för KG, för en månad sen eller ngt, så hoppade han så jäkla bra, landade i höger galopp till och med på rakt spår(något han haft svårt för innan) och allt var så bra! Redan fått en tid hos Maritta på måndag så hon kan känna igenom honom, jag är i princip 100% säker på att han är rejält låst, annars hade han inte hoppat som han gjorde. Sen vet jag sedan innan att han alltid försöker tills det inte går längre, jag hade säkert kunnat starta i helgen och varit felfri, för jag VET att han ställer upp hundra procent för mig. Men jag skulle aldrig göra det, har såklart strukit honom till tävlingen. Kan inte beskriva så besviken jag är på hela situationen :( Anna på horsefarm är på semester nu också, det är därför vi inte varit där ännu och kollat sadeln. Så jäkla störigt att det snöade sist jag skulle köra dit...

Jag vill bara säga, inget går min väg just nu. Du livet, fan ta dig.

Annars skötte sig Fendi idag, som tur var. Jag älskar mina hästar otroligt mycket och jag vill inget annat än att de ska få hålla sig friska och pigga.

Åh världens bästa älskling! Imrogon ska jag rida barbacka och se hur de känns.


Hajdååå

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad bull du :/

SV: Jodu är på uppladdningsstadiet av filmen, internet på landet är inte världens bästa (!)

2012-03-01 @ 22:11:15
URL: http://ejhjumping.blogg.se/
Postat av: Malin

Så sjukt jävla tråkigt. Kram på dig! <3

2012-03-01 @ 22:17:27
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: erika

Fan vad tråkigt Linn! =(

Hoppas det inte är något allvarligt och att ni snabbt är tillbaka som vanligt!

2012-03-02 @ 07:31:25
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Ida Lövehed

Bra val! Hellre kolla det än riskera att det är ngt, magiano gör likadant ställer upp ända in i det sista! Tråkigt bara nu när du äntligen skulle ut!

Kram

Ida

2012-03-02 @ 09:41:45
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0