Tävling Åsbo Rf Dag 1, ps med MAAAALIIIIN

Hejhopp! Idag har jag varit på tävling med Fendi och Sixten. Det gick bra och dåligt! Ärligt tyckte jag att Fendi slavarade lite när han rev. Vi petade två, jag tar på mig den första rivningen men på sista hindret kunde han inte legat bättre och petade den med. Känns som han inte tog dagens tävling på allvar haha. Han var fin annars, gjorde ett par fina språng och det var ju bra. Nu ska han vila en hel vecka från ridning och en månad från tävling.
 
Sixten var fin idag och hoppade felfritt, fina killen! Han trampade om på det nästsista hindret och jag förstår faktiskt inte varför han gjorde det, vi låg bra, inte perfekt men bra. Kunde han legat 1-2dm närmare utan att komma för nära men jag tror att han blev osäker på mina singnaler. Så till imorgon ska jag bli mer tydlig! Glad att han var så fin ändå!!
 
Bjuder på ett par bilder lite snabbt innan jag och min underbara Malin ska sova.
 
Där har ni, snygga va? Fendi mongade sig som vanligt idag!

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Ni är så fina allihop! Jag önskar jag kunde vara där med er!
Håller tummarna för att det går bra imorgon, speciellt med fina Lucky!
Kramar

2012-06-30 @ 22:17:53
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/
Postat av: Maria

Får man ha sådan skydd som du har på Sixten, tänkte han är väl unghäst?

Svar: nej men de blev fel så han hade andra skydd dagen efter.
Linn Skjetne

2012-07-02 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0