Fin helg

Nu är snart denna söndag också slut och helgen har gått snabbt igen. I fredags åkte jag som sagt till Skyrup och hoppade Sixten, Fendi och Bliss. Videor kommer så småningom på Bliss och Sixten, det regnade för mycket när jag red Fendi så vi vågade inte filma.

Igår kom Malin hit på morgonen och vid 3tiden red vi ut på pållarna. Vi red medvetet lite "fel" och var ute lite över två timmar, supermys! Idag fick hästarna vila och vi passade på att åka till väla och handla lite välbehövligt till mig, mamma var med och bjöd på lunch. Jättetrevlig dag! Hehe avslutade med att dricka/käka en lyxshake på max innan malin for hem till Malmö och vi till Ljungbyhed.

Väl hemma somnade jag en timme och runt 5 åkte jag till stallet och mockade och tog in hästarna. Lucky och Fendi såg lagom mosiga ut efter att ha varit ute hela dagen och käkat gräs. Återbesök med Laggoluke på fredag, usch usch, vet inte vad jag ska tro längre. Blir i alla fall roligheter i form av fest på kvällen på flyget. Hans kommer hem från Norge också och stannar hos mig till tisdag. <3

Här kommer lite bilder från ridturen igår. Alla borde vara avundsjuka på var ridterräng :)






Lucky var så nöjd när det var "fiiikapaaauus"




Min favoritbild! Så kul att alla kom med på bild. Och nej jag har inte trillat av, försöker bara få Fendi att kissa men han ville väldigt gärna hålla sig tills vi kom hem... Haha mes!


Bilderna är såklart tagna av Malin, lika bra som vanligt.

Snart börjar finalen i mästarnas mästare, HEJA JÖRGEN JÖNSSON!!!

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

Fiiiin duuu och fiiina hästar! :D mysmys var det med långritt <3

2012-06-03 @ 19:52:37
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0