Bra tävlingsdag i Munka Ljungby

Wohhoow, bra tävlingsdag idag tycker jag. Började med att hoppa Bliss en 110cm avd a, tyvärr höll jag lite för länge i henne in i kombination så hon petade a-hidret i grunden. Måste tillägga att Bliss inte tyckte 110cm var någon match haha men i och med att det första tävlingen för oss som ekipage nöjde vi oss där.

Snabbt av och upp på nästa, Fendis tur. Fendi var riktigt riktigt fin idag faktiskt och han hoppade väldigt bra. Han kom i korsgalopp till hinder nr två och sprang upp med huvudet så vi petade det, annars en bra runda. Så himla nöjd med att han var lugn, uppskattar allt annat än så som han var i Björbäck haha. Fin kille i alla fall = nöjd ägare/ryttare.

Hoppade upp på Sixten och red 110cm på honom med. Han gjorde en jättefin runda och tyvärr rev vi nästsista, kan inte riktigt svara på varför. Fick kanske pusha honom lite lite för mycket i komb men annars bra. Fin kille där med!

Efter lite väntan var det dags för Bliss igen, en 120cm klass. Bliss var supersuperfin och satte nollan! Jag gick ut sent och slutade på en fin 7.e plats, mycket godkänt kan jag tycka när klassen innehöll 84starter. Så himla kul att få rida mot klockan igen också!

Håller på att lägga in videorna nu, tyvärr blev det ingen film från 110cm bliss och på sixten eftersom vi inte hann sätta in Fendi emellan och mamma fick gå med honom istället. Men det kommer från Fendis 110cm och Bliss 120cm.

Nästa stopp blir Björbäck igen(hoppas på bättre rundor denna gång). Om två veckor blir det sen ska fendi få semester :)

Bjuder på ett par bilder på Bliss från idag, fina tjejen!


så fin!






och måååål





Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gillar verkligen din kavaj, vad är det för någon? :D

2012-06-16 @ 23:01:54
URL: http://livetmedswallow.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis till fina rundor!:) Älskar mååål bilden, så härligt!:D

2012-06-16 @ 23:36:52
Postat av: Anonym

Mitt namn ville visst inte vara med! Jag som skrev förra kommentaren!:) Kram Titti

2012-06-16 @ 23:38:52
Postat av: Sara - föredetta beridare hos Jessica Kürten

Fina du vad du är duktig!! Ser verkligen upp till dig Linn, du rider så mjukt och fint! Hoppas vi ses snart igen :D

2012-06-17 @ 07:52:51
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0