Tävling Åsbo Rf Dag 2 med och utan MALIN

En väldigt lång och rolig tävlingsdag är nu över. Här har ni resultaten.
 
Började med att hoppa en 110cm med Lucky, han kändes väldigt fin och bara lekte sig runt och blev 2.a. Hur kul som helst!
 
Sixten var felfri med en jättefin runda i 110cm idag igen och utan omtrampningar denna gång. Bra ridning denna gång, woho!
 
Då var det dags för Lucky igen och 120cm, utan att låta skrytig så var han perfekt i grunden och allting stämde, flöt på bra i omhopp och vi blev 4a utan ca 90starter. Han är verkligen världens bästa häst!!
 
Bliss tur i 120cm var inte lika perfekt haha, vi hade kopplat om hennes bett och hon var alldeles för stark för mig men det orsakade egentligen inga problem, vi fick ett stopp på första hindret i omhopp men det var för att jag tappade henne i svängen så det var klokt av henne att stanna. Tar helt och hållet på mig det!
Debuterade Bliss i 130cm och det bättre än vad det såg ut som, kollade på videon på kameran och tvåan föll när den var utom bild, störigt eller vad. Rev två till men ändå tyckte jag att vi hade en bra känsla och rivningarna kan bero på att både jag och Bliss var ganska trötta, nästa gång tar vi dem! Bliss var väldigt mycket bättre att reglera i 130cm så nu ska vi ha samma "koppling" jämt. Plus att jag måste sätta lite press på henne!
 
Totalt 4rosetter utav 7möjliga är väl godkänt tycker jag.
 
Här kommer några bilder som mamma och Lisa tagit. Kommer ett eget inlägg på bilder som bästa MALIN tagit!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0