Glad tjej

NU har jag inte bloggat på ett par dagar och det är för att jag har min Hans här på besök, 1månad utan varandra är lååång tid och jag slänger in ett blogginlägg här medans han sitter och läser, så vet ni att jag fortfarande lever.
 
Imorgon ska jag och Lisa åka till Skyrup och hoppa hästarna, jag ska ta med Lucky och jag tror hon tar med Sixten och Bliss. Alltid lika fint att hoppa i Skyrup! Tänkte att Lucky skulle få hoppa lite på vattengraven där också, han har hoppat den förut men det är ju aldrig fel att friska upp minnet på honom.
 
Idag ska jag rida ut en tur på Lucky och jag tror att Fendi får vila idag, igår var han superjobbig och jag fick rida läääänge innan jag blev nöjd = en så svettig häst!
 
På torsdag ska jag jobba och jobbar fram till måndag. Blir en ganska jobbig helg med många timmar men det är goa pengar det!
 
Annars har jag det trevlig med min Hans och vi njuter av varandras sällskap. Han stannar förhoppningsvis till torsdag och sedan far han vidare till Norge igen där han ska göra 12 landningar med ett stort flygplan. Blev väldigt stolt när Hans klarade sin uppflygning för den stora kärran i söndags utan anmärkningar. Duktig kille det!
 
Just det, jag har ju glömt berätta för er att jag redan köpt ett CWD träns, det var anledningen till att jag inte köpte ett i falsterbo. Har helt glömt att visa för er. Kommer bild en annan dag!
 
Går inte att ladda upp några bilder idag så ni får en gammal.
 
Hejdå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0