dagens

Idag har jag inte gjort många knop, bakat en kardemummakaka, kollat en film och tagit ut hästarna. Ska faktiskt powernappa lite efter mig effektiva förmiddag haha. Sen ska jag till stallet och rida mina underbara pojkar. Fendi var en dröm igår, en sån dröm som bara Fendi kan vara. Lucky gick också bra och jag ser fram emot helgens tävling SÅÅÅÅÅ mycket.
 
Igår kväll red jag A-stride, Sixtens syster, hoppa kan hon men lite svårt att ta sig till hinderna ibland då hon dampar iväg lite då och då haha. Fin tjej annars. Höll en lektion för Louise på kvällen och hon hoppade Dolly, Dolly ett dponny skäcksto som hoppar som en kanonkula. Jag hade köpt henne om jag skulle ha ponny. Så letar ni dponny kan ni höra av er till moi.
 
Ikväll ska jag bli hel igen, Hans kommer hit och stannar ett tag. Låter väldigt cliché att bli hel men de är precis så som jag känner.
 
Nu ska jag powernappa så jag är en pigg tjej när Hans anländer ikväll.
 
Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Malin

Du skulle ju blogga ikväll sa du!!! :'''( lessen_tjej_89

Svar: MEN SORRY! ska blogga genast!
Linn Skjetne

2012-07-20 @ 23:06:45
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0