vädret hallå?

Vad är det för väder skåne bjuder på idag? Jag blir så trött, vill ha fint väder! Glad ändå att jag red båda två igår ordentligt så de inte behöver stå inne mestadelen av dagen med dåligt samvete. Blir så sent att åka till ridhuset idag så de får vila, dessutom går Hans först idag. Ska bli väldigt härligt att återse honom, som han skrev igår känns de som en evighet sedan vi sågs trots att de var i söndags. Att vänta med att ses till helgen är oacceptabelt.

Imorgon ska jag och Malin hjälpa till och servera på en läkarstudents examenfest, det blir säkert kul och galet. Med Malin har jag ju alltid roligt, sen kör vi hem till mig på kvällen/natten och på lördag förmiddag ska vi rida ut en tur på Fendi och Lucky. Malin har ridit Lucky flera gånger förut så det blir inget nytt för varken malin eller laggy.

Fan nästa helg ska det bli snö och minusgrader vilket betyder att vi inte kommer köra till tävlingen i Åstorp. Big sadface...

Jag vill så gärna komma igång och tävla nu ju :(


hej hej

Kommentarer
Postat av: linnea

Vi har lika dåligt väder här i Falkenberg tyvärr, regnar och blåser som bara den...



Fin runda :)

2012-01-12 @ 13:07:59
URL: http://lbergh.blogg.se/
Postat av: erika

aah jag blir också galen på vädret!! suger

2012-01-12 @ 14:01:57
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är ju inte säkert vädret blir så, det hinner de säkert ändra flera gånger tills dess :)

2012-01-12 @ 14:03:15
Postat av: Malin

Ahaaa, läkarstudent var det! Piloter och läkare, inte illa detta, hörru Linn ;) kommer bli gött med sol i helgen, men ser INTE fram emot snö i nästa vecka :( hoppas vädergubbarna ändrar sig... Puss på dej, och ring mig, vill veta tider o sånt! Har försökt ringa dej men av nån udda anledning funkar det inte... grrr.

2012-01-12 @ 14:27:25
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: linnea

Första starten blir på Forf där jag har Shanaia v. 7, hade nog åkt ner till Åstorp om jag varit hemma men åker till Thailand nästa vecka så blir lite svårt med det. Har faktiskt inte varit nere i Skåne med Shanaia hittills, har inte tävlat så högt med henne än och det finns så mycket klubbar här i närheten som har lokala/regionala tävlingar :)



2012-01-12 @ 15:20:33
URL: http://lbergh.blogg.se/
Postat av: Snikonfoto

Du är sjukt duktig på att rida :)

2012-01-12 @ 20:04:50
URL: http://snikonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0