okej, segt med uppdatering, jag vet.

Länge sedan jag bloggade nu, men anledningen till att jag inte gjrot det har varit för att jag inte haft lust. Lucky skulle gått kurs för KG den 3-4 jan men KG fick förhinder så det blev framflyttat. Åkte istället till ridhuset idag med båda hästarna, de fick gå lite markarbete och sedan hoppade några språng var. Bägge två var superfina så det blev en kanondag. Håller på att lägga upp videor från idag men det går såklart segt som bara den. Kommer senare ikväll :)

Annars har det varit ett supermysigt nyår, jag och Hans har bott i ett litet hus hos grannen. Badade i en vedeldad badtunna när klockan slog 00.00 på nyår, hur mysigt som helst. Idag åkte Hans hem till päron efter att ha varit här i en vecka, en vecka som gått alldeles för fort. Lilla stugan är så mysig att jag hade kunnat flytta in där nu på direkten.

Usch jag vill egentligen inte ha ett nytt år... Det gamla året var så bra och fint på många sätt, hoppat på ett lika bra år i år.

För ett par dagar sedan beställdes biljetten till Zürich i alla fall, över påsken åker jag till Hans och hästar på honom i Schweiz. Det blir mys!













Tack bästa Malin för bilderna <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0