Hoppträning Lucky

Idag var det träning för KG, kom ju inte iväg i söndags och tur var väl det för jag hade glömt att det var träning idag, på torsdag kommer KG igen och då är det Fendis tur. Aja, Lucky hoppade väldigt bra idag, satte på honom en martingal och det gillade varken han eller ja haha, tyckte han blev alldeles för lydig med den, konstgt nog. Trodde han skulle vara sjövild, det var därför han fick på sig den. Så fel jag hade, som vanligt. KG var nöjd, jag var nöjd med Laggy men inte med mig själv, tyckte att något inte stämde och allting blev bara hej och hå. När jag hade hoppat av kom jag på att jag inte stått i stigbyglarna så mycket som jag brukar och det var nog därför. Jaja, nu kommer jag ihåg det till nästa gång i alla fall. :)

Här kommer en video från en serie vi hoppade idag.


Laddar upp de andra imorgon för annars segar internetet sönder för alla här. :p

Fendi var duktig på ridturen med Kajsa och Ymkje idag så han har också blivit motionerad ordentligt. Imorgon får Fendi gå på banan och Lucky får en tur i skogen. Hästarna verkar trivas i sina nya hagar också, det gör mig glad i själen.

Hoppas på att få träffa Hans imorgon, känner att jag behöver honom nu.

Hejdå, var inte blyga med att kommentera, det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Selmerhagen

suuuuper Lucky! Han hoppade som en liten katt hela träningen och jag tycker du rider så himla bra med en superkänsla :)

2012-01-17 @ 23:45:16
Postat av: Anonym

Kan inte se filmen :( Där är bara ett svart utrymme mellan dina texter, ingen film eller någotb:(

2012-01-18 @ 11:47:49
Postat av: sabina sörensson

Naw så fina ni är Linniii! Hoppas vi ses snart! Saknar dig!

2012-01-18 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0